Διαβάστε
Ετοιμάζομαι να πάω στρατό το Νοέμβρη. Πάντα το θεωρούσα κάτι άχρηστο. Και συν τοις άλλοις άκρως παράλογο. Το παράδειγμα του φίλου με το ξυπνητήρι, αλλά και η αχρηστία ενός καπέλου είναι ακριβώς αυτό που εννοώ. Μια ποζεριά το όλο σύστημα...
Δευτέρα 30 Απριλίου 2007
Πέμπτη 26 Απριλίου 2007
DNA PSych test
Σάββατο 21 Απριλίου 2007
Ψηφος και συμπάθειες
Η πολιτικοποίηση των Γάλλων λίγο πριν τις εκλογές είναι πρωτοφανής. Κόσμος που ποτέ δεν ψήφισε, γράφεται στους εκλογικούς καταλόγους για να διαμορφώσει το αποτέλεσμα, επηρεασμένος κυρίως από την υποψηφιότητα Σαρκοζί. Από τη μια έχουμε τους νέους από αστικές περιοχές που προσπαθούν να εμποδίσουν την εκλογή του και από την άλλη τους συντηρητικούς, κυρίως ηλικιωμένους που βλέπουν στο πρόσωπό του τη σωτηρία της χώρας. Η ουσία είναι ότι όπως και στην χώρα μας, η ψυχολογία παίζει μεγάλο ρόλο.
Διάβαζα κάπου, ότι στην Ελλάδα στα 3 χρόνια διακυβέρνησης της ΝΔ, έχουν γίνει 177 φανερές δημοσκοπήσεις πολιτικού χαρακτήρα, από τις περίπου 1250 που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία 17 χρόνια. Εβδομάδα και δημοσκόπηση δηλαδή. Όποτε το κάθε κόμμα αισθάνεται ανασφάλεια, ζητά μια δημοσκόπηση και του ανεβάζει τη λίμπιντο. Η ερώτηση δε περί καταλληλότερου πρωθυπουργού είναι το μεγαλύτερο σουξέ. Στην Ελλάδα βλέπετε, δεν ψηφίζουμε πολιτικές θέσεις ούτε διακηρύξεις. Έχουμε καταλάβει πλέον ότι δεν υπάρχει περίπτωση σωτηρίας από πουθενά. Τα ίδια πιστεύω έχουν οι μεν με τους δε και μικρή διαφορά θα μας κάνει το ποιος θα κυβερνά αύριο. Ψηφίζουμε μόνο το όνομα. Λες και ψηφίζουμε βασιλιά ένα πράγμα. Το ποιους φέρνει μαζί του και τα μυαλά που κουβαλάνε δεν το κοιτάμε.
Βγάζουμε μια δημοσκόπηση λοιπόν να βγάζει τον ένα άχρηστο και τον άλλο ηγέτη, άσχετο που 3 χρόνια τώρα δεν το δείχνει, και τον σπρώχνουμε στο θρόνο για δεύτερη φορά.
Ψήφος χωρίς νόημα λοιπόν ή αλλιώς ψήφος συμπάθειας. Άλλωστε πώς να εξηγήσει κανείς ότι είμαστε από τις χώρες που ψηφίζουν δεξιά και συνεπώς το κεφαλαιοκρατικό σύστημα χωρίς στην πραγματικότητα να έχουμε κεφάλαιο. Επιλέγουμε να δώσουμε την εξουσία στο κεφάλαιο γιατί είναι πιο συμπαθής ο εκπρόσωπός του. Περαστικά μας.
Διάβαζα κάπου, ότι στην Ελλάδα στα 3 χρόνια διακυβέρνησης της ΝΔ, έχουν γίνει 177 φανερές δημοσκοπήσεις πολιτικού χαρακτήρα, από τις περίπου 1250 που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία 17 χρόνια. Εβδομάδα και δημοσκόπηση δηλαδή. Όποτε το κάθε κόμμα αισθάνεται ανασφάλεια, ζητά μια δημοσκόπηση και του ανεβάζει τη λίμπιντο. Η ερώτηση δε περί καταλληλότερου πρωθυπουργού είναι το μεγαλύτερο σουξέ. Στην Ελλάδα βλέπετε, δεν ψηφίζουμε πολιτικές θέσεις ούτε διακηρύξεις. Έχουμε καταλάβει πλέον ότι δεν υπάρχει περίπτωση σωτηρίας από πουθενά. Τα ίδια πιστεύω έχουν οι μεν με τους δε και μικρή διαφορά θα μας κάνει το ποιος θα κυβερνά αύριο. Ψηφίζουμε μόνο το όνομα. Λες και ψηφίζουμε βασιλιά ένα πράγμα. Το ποιους φέρνει μαζί του και τα μυαλά που κουβαλάνε δεν το κοιτάμε.
Βγάζουμε μια δημοσκόπηση λοιπόν να βγάζει τον ένα άχρηστο και τον άλλο ηγέτη, άσχετο που 3 χρόνια τώρα δεν το δείχνει, και τον σπρώχνουμε στο θρόνο για δεύτερη φορά.
Ψήφος χωρίς νόημα λοιπόν ή αλλιώς ψήφος συμπάθειας. Άλλωστε πώς να εξηγήσει κανείς ότι είμαστε από τις χώρες που ψηφίζουν δεξιά και συνεπώς το κεφαλαιοκρατικό σύστημα χωρίς στην πραγματικότητα να έχουμε κεφάλαιο. Επιλέγουμε να δώσουμε την εξουσία στο κεφάλαιο γιατί είναι πιο συμπαθής ο εκπρόσωπός του. Περαστικά μας.
Παρασκευή 20 Απριλίου 2007
Κλέφτες να γίνουνε;
Τελειώνοντας ένα πανεπιστήμιο, με την κατάλληλη ειδικότητα, κάθε Έλληνας προσπαθεί να γίνει καθηγητής σε ένα δημόσιο σχολείο. Είτε γυμνάσιο, είτε λύκειο, η μονιμότητα και η χαλαρότητα της θέσης είναι άκρως δελεαστικοί παράγοντες. Ειδικά στην Ελλάδα όπου η βιομηχανία είναι σχεδόν ανύπαρκτη, οι θετικές επιστήμες δεν βρίσκουν εύκολα ανταπόκριση, οπότε μετά από 6 χρόνια σπουδών, καταλήγεις καθηγητής. Με τον βασικό μισθό δημοσίου υπαλλήλου. Αν θέλεις να επιβιώσεις, είσαι υποχρεωμένος να κάνεις ιδιαίτερα μαθήματα.
Ο κ. Χατζητέγας πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστηρίων Ελλάδος «κάρφωσε» το φαινόμενο στον εισαγγελέα κ. Σανιδά, ο οποίος με τη σειρά του παρήγγειλε προκαταρκτικές έρευνες. Ο κ. Χατζητέγας ως σωστός επιχειρηματίας, χτυπάει τον ανταγωνισμό με τον καλύτερο τρόπο. Ωστόσο δεν είμαι σίγουρος ότι μπορεί κανείς να εντοπίσει τον καθηγητή που κάνει ιδιαίτερα μαθήματα. Μήπως με παρακολούθηση σαν να είναι μαφιόζος;
Φοροδιαφεύγει όπως επισήμανε ο κ. Σανιδάς βλάπτοντας το κοινωνικό σύνολο. Λες και δεν είναι βλαμμένο από μόνο του. Η Ελλάδα όπως έχω ξαναγράψει, δεν αναγνωρίζει την παιδεία ως επίτευγμα. Ο άνθρωπος που ξόδεψε τα πρώτα 25 χρόνια της ζωής του στα θρανία και έχει αποστολή να διοχετεύσει τις γνώσεις στα παιδιά μας, δεν είναι δυνατόν να πληρώνεται με το σταγονόμετρο. Αναγκάζεται να ενισχύσει το εισόδημά του. Όπως οι γιατροί με τα φακελάκια. Αν μπορούσε η χώρα να πληρώνει το γιατρό ως επιστήμονα και όχι ως δημόσιο υπάλληλο, δεν θα είχε την ανάγκη να «κλέψει». Στον τομέα της εκπαίδευσης, η καθιέρωση της ενισχυτικής διδασκαλίας με τους ίδιους καθηγητές που εργάζονται το πρωί, θα μπορούσε να αντικαταστήσει τα ιδιαίτερα και για τους μαθητές και τους καθηγητές. Θα πρέπει όμως να έχει το επίπεδο των ιδιαίτερων μαθημάτων και οι υπερωρίες να πληρώνονται ικανοποιητικά.
Ο κ. Χατζητέγας πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστηρίων Ελλάδος «κάρφωσε» το φαινόμενο στον εισαγγελέα κ. Σανιδά, ο οποίος με τη σειρά του παρήγγειλε προκαταρκτικές έρευνες. Ο κ. Χατζητέγας ως σωστός επιχειρηματίας, χτυπάει τον ανταγωνισμό με τον καλύτερο τρόπο. Ωστόσο δεν είμαι σίγουρος ότι μπορεί κανείς να εντοπίσει τον καθηγητή που κάνει ιδιαίτερα μαθήματα. Μήπως με παρακολούθηση σαν να είναι μαφιόζος;
Φοροδιαφεύγει όπως επισήμανε ο κ. Σανιδάς βλάπτοντας το κοινωνικό σύνολο. Λες και δεν είναι βλαμμένο από μόνο του. Η Ελλάδα όπως έχω ξαναγράψει, δεν αναγνωρίζει την παιδεία ως επίτευγμα. Ο άνθρωπος που ξόδεψε τα πρώτα 25 χρόνια της ζωής του στα θρανία και έχει αποστολή να διοχετεύσει τις γνώσεις στα παιδιά μας, δεν είναι δυνατόν να πληρώνεται με το σταγονόμετρο. Αναγκάζεται να ενισχύσει το εισόδημά του. Όπως οι γιατροί με τα φακελάκια. Αν μπορούσε η χώρα να πληρώνει το γιατρό ως επιστήμονα και όχι ως δημόσιο υπάλληλο, δεν θα είχε την ανάγκη να «κλέψει». Στον τομέα της εκπαίδευσης, η καθιέρωση της ενισχυτικής διδασκαλίας με τους ίδιους καθηγητές που εργάζονται το πρωί, θα μπορούσε να αντικαταστήσει τα ιδιαίτερα και για τους μαθητές και τους καθηγητές. Θα πρέπει όμως να έχει το επίπεδο των ιδιαίτερων μαθημάτων και οι υπερωρίες να πληρώνονται ικανοποιητικά.