Πέμπτη 19 Ιουλίου 2007

Έλα Αλέκο, πότε θα σου βάλουν το κλιματιστικό;

Τέσσερα ή πέντε χρόνια αφού μετακομίσαμε στο Γέρακα, και αφού αντέξαμε κάποιες μεγάλες ζέστες, μετά τον τελευταίο καύσωνα αποφασίσαμε να βάλουμε κλιματιστικά. Λόγω της διάταξης του σπιτιού αγοράσαμε από την ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ 3 μηχανήματα. Την εγκατάσταση αναλαμβάνουν οι ίδιοι με χρέωση 80 ευρώ το ένα και υπόσχονται ότι θα γίνει εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Στις 30 Ιουνίου, στη γιορτή μου, ήρθανε τα κλιματιστικά και όπως τα φέρανε έτσι έχουν μείνει. Την πρώτη εβδομάδα πήραμε τηλέφωνο και σχεδόν μας έβρισαν γιατί θα έπρεπε να περιμένουμε τηλέφωνο. Μια μέρα πριν κλείσουν οι 10 εργάσιμες, πήρα και ρώτησα τι ώρα να τους περιμένω την επομένη. Θιγμένοι από το αστείο μου με παρέπεμψαν στην συμβεβλημένη εταιρεία εγκαταστάσεων η οποία με τη σειρά της μου έδωσε ένα τηλέφωνο τεχνικού το οποίο ήταν κατεβασμένο. Ξαναπήρα την αρχική εταιρεία και μόλις πήγε να με παραπέμψει της είπα απλώς ότι έχω απόδειξη από αυτούς όπου αναγράφονται 240 ευρώ για εγκατάσταση. Σε αυτούς τα έδωσα και από αυτούς περιμένω. Δεν έχω υποχρέωση να ψάχνω τους τεχνικούς! Μου ζήτησαν συγνώμη! Α όλα κι όλα το καλό να λέγεται! 3 μέρες μετά ωστόσο ακόμη περιμένω τηλέφωνο για ραντεβού, και τα κλιματιστικά γεμίζουν μισό δωμάτιο.

Το επιχείρημα «Μα καλά, τον καύσωνα περιμένατε για να πάρετε κλιματιστικά;» από την άλλη με προσβάλλει. Σαν εταιρεία ξέρεις ότι το καλοκαίρι θα έχεις αυξημένη ζήτηση και πρέπει να κινηθείς ανάλογα. Το πότε θα έρθω εγώ να το αγοράσω είναι ανεξάρτητο του εάν μπορείς να το προσφέρεις. Πόσο μάλλον όταν έχεις πάρει τα χρήματα μέσω πιστωτικής εδώ και 15 μέρες, για κάτι που δεν μου έχεις δώσει πίσω. Περαστικά μου Αλέκο…

Δεν υπάρχουν σχόλια: