Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

Εδώ και 15 μέρες τα πράγματα έχουν αλλάξει. Καθώς ο μυελός φαίνεται να έχει πάρει τα πάνω του, αποφασίσαμε ότι θα πάμε για κινητοποίηση και συλλογή για αυτόλογη. Φαντάσου ότι σου κινητοποιούν το μυελό για να φτιάξει αρχέγονα κύτταρα του αίματος όσο πιο πολλά μπορεί και μετά σου τα μαζεύουν. Τα βάζουν ψυγείο, σου κάνουν σουπερ ντούπερ βαρβάτη χμθ και επειδή ο μυελός σου τότε τα παίζει, σου δίνουν πίσω τα αρχέγονα κύτταρα για να την παλέψεις. Το θέμα είναι ότι έχουν έρθει κάποια νέα πρωτόκολλα σχετικά με το πώς κάνεις κάτι τέτοιο και οι γιατροί μου μελετούν ποιο ταιριάζει καλύτερα και το οργανώνουν. Κι ως τότε εγώ πονάω αφάνταστα. Πλακωμένος στα παυσίπονα, ζαλισμένος μεν αλλά με τον πόνο πάντα εκεί, ειδικά τις νύχτες. Καρκίνος και νεύρα πονάνε πάντα νύχτα... Περιμένω και υπομένω λοιπόν. Κυκλοφορώ μόνο την ημέρα, μετά τις 21.00 κλειδώνω... Δε φτάνω ούτε ως τη Ριβιέρα να δω ένα σινεμά. Αυτή είναι η κατάντια μου. Παίζω PS3, βλέπω ταινίες, διαβάζω. Ευτυχώς είμαι σπιτόγατος από τη φύση μου. Μόνο η θάλασσα μου λείπει. 3ος χρόνος ε; Άστα. Δεν φιλοσοφώ σήμερα. Έτσι, απλώς μια σύνοψη του που βρίσκομαι, σαν σε ημερολόγιο.

24 σχόλια:

serenata είπε...

Και να δεις που τελικά όλα θα περάσουν!
Κάνε κουράγιο μικρέ μου!!!
Μας έχεις κάνει όλους σοφότερους γιατί έχεις γίνει εσύ.
Μακάρι να μπορούσα να πάρω τον πόνο σου...
Δύναμη!!!!!!

Octarin είπε...

Ξέρω απο νευρολογικούς πόνους και παθήσεις, και κάπου σε νιώθω. Στο λίγο που μπορώ (πολλαπλή σκλήρυνση εγώ). Γι'αυτό δεν μπορώ να πω και πολλά. Κουράγιο.

Adr n' Nen είπε...

Μακάρι να βρισκόταν θεραπεία για τον καρκίνο, που είναι αδικία της φύσεως. Δύναμη.
=)

bad girl είπε...

το άδικο είναι να πονά ο ασθενής ενώ υπάρχουν φάρμακα και τρόποι να μειωθεί ο πόνος, αλλά που δεν διατίθενται εδώ..κουράγιο και καλή επιτυχία...

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

Σήμερα ..έμαθα για σένα μικρέ μου..σήμερα όμως ήρθα να σε αποχαιρετήσω , μια και έμαθα ότι έφυγες..
Δεν έχω λοιπόν..παρά να σου ευχηθώ Καλό Ταξίδι γενναίε Αποστόλη!
Ο Κύριος να σε αναπαύσει ψυχούλα !

@ TolislovedMaria

javapapo είπε...

γεια σου αγαπητέ, σε διάβαζα όλα αυτά τα χρόνια. Δεν σε γνώρισα ποτέ από κοντά. Είχες αξιοπρέπεια και μεγάλη δύναμη. Καλό σου ταξίδι.

Βαγγέλης είπε...

Αναπαυσου εν ειρηνη.

Μπορει να εχασες τη μαχη σου, ομως κερδισες τις καρδιες μας και αφησες πισω σου μια ιστορια που θα δωσει δυναμη σε οσους εμειναν να παλευουν.

Ktmisa-Epital είπε...

Καλό ταξίδι αγόρι μου ...
Ξεχώριζες και πάντα θα ξεχωρίζεις.
Να μας προσέχεις απο εκεί ψηλά...

ΟΛΥΜΠΙΑ είπε...

Καλό ταξίδι!!!

apkontis είπε...

...καλό ταξίδι

Α. Δ.Ε. ΒΑΛΜΑΣ είπε...

Και εγώ είμαι από αυτούς που δεν σε γνώριζαν και έμαθα σήμερα ότι έφυγες για το μεγάλο σου ταξίδι. Τι περίεργες καταστάσεις στήνει το διαδίκτυο, να σε γνωρίζουμε μετά θάνατον και να σε αποχαιρετούμε το ίδιο λεπτό. Αυτό που ήθελες το πέτυχες. Σε γνώρισα και σε αποχαιρετώ χάριν της αγάπης, αυτό είναι που μετράει που μένει από έναν άδικο χαμό. Σήμερα εσύ αύριο ποιός ξέρει; Νομοτελιακά όλοι θα φύγουμε από εδώ, το θέμα είναι να αφήσουμε κάτι πίσω μας. Ένα χαμόγελο, μια μικρή ιστορία αγάπης που θα ταξιδεύει για πάντα στο πέλαγος της αιωνιότητας.

G είπε...

Δεν έχω λόγια σήμερα. Δυστυχώς καλέ μου φίλε δεν σε γνώρισα νωρίτερα. Ίσως γιατί η τρέλα της καθημερινότητας, σπάνια φέρνει στην επιφάνεια τους πραγματικούς ήρωες αυτού του κόσμου. Ήρωες που δεν είναι αποτέλεσμα της φαντασίας ενός σεναριογράφου. Ήρωες της ζωής. Γίγαντες σαν και σένα. Ανθρώπους που τόλμησαν να κοιτάξουν στα μάτια αυτή την καταραμένη αρρώστια.
Υπέφερες αλλά το αντιμετώπισες στα ίσια. Πάλεψες είμαι σίγουρος ακόμα και την τελευταία στιγμή. Είμαστε όλοι υπερήφανοι για σένα. Άνθρωποι σαν κι εσένα διδάσκουν εμάς τους αδύναμους. Καλή σου ξεκούραση τώρα. Το δικαιούσαι. Ελπίζω να συναντηθούμε σε λίγα χρόνια.
Με σεβασμό,
Γ.

Le Grande Blue είπε...

Ουτε εγω σε ηξερα, αλλα το πονο σου τον εχουμε και εμεις καθημερινα και βασανιζει ενα κοντινο προσωπο. Καλο σου ταξιδι φιλε και καλη ξεκουραση.

tania είπε...

το εμαθα σημερα και συγκλονιστηκα.
Θα μας λειψεις ... τυχεροι οσοι σε εζησαν απο κοντα.
καλο ταξιδι ... θα μας λειψεις

υγ.: σε τετοιες περιπτωσεις ενα γιατί τρωει την ψυχη μου ... γιατι

Elena είπε...

Καλό ταξίδι!!!!!

Pink_Fish είπε...

καλό ταξίδι Αποστόλη, ίσως εκεί που βρίσκεσαι τώρα δεν υπάρχει πόνος, δεν υπάρχει τίποτα απ' όλα αυτά που σε ταλαιπώρησαν τόσο

Α. Δ.Ε. ΒΑΛΜΑΣ είπε...

Πέρασα και σήμερα για να σου αφήσω ένα λουλούδι....

Unknown είπε...

Σήμερα σε γνώρισα..μέσα απο την ανάρτησή σου για τον Κ.Καβουράκη.. και εγώ η χαζή δεν ήξερα και σου άφησα σχόλιο να είσαι πάντα καλά.. μόλις έμαθα και έχω στεναχωρεθεί διπλα..διέγραψα το σχόλιο γιατί πόνεσα..Μακάρι να σε είχα γνωρίσει νωρίτερα.. Μακάρι απο εκεί που μας βλέπεις να χαμογελάς..Απο μία νέα σου φίλη, έστω και αν έφτασα αργά.

Α. Δ.Ε. ΒΑΛΜΑΣ είπε...

Ένα διήγημα αφιερωμένο σε εσένα και στην Μαρία της καρδιάς σου, ελπίζω να περνάς καλά στο μακρινό σου αστέρι

http://tasosv.blogspot.com/2013/05/blog-post.html


Α. Δ.Ε. ΒΑΛΜΑΣ είπε...

Ένα χρόνο μετά δεν σε ξέχασαν Αποστόλη οι ηλεκτρονικοί σου φίλοι. Η επιθυμία σου, το #Tolislovedmaria, το μήνυμα της αγάπης συνεχίζει να ταξιδεύει στις καρδιές μας.

afroO είπε...

αχ ρε αποστόλη..

Papadopoulos είπε...

#Tolislovedmaria

Ελευθερία είπε...

#TolislovedMaria
💕💕💕

Α. Δ.Ε. ΒΑΛΜΑΣ είπε...

Κάθε Σεπτέμβρης αντηχεί #TolislovedMaria