Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

19 μέρες!

Τόσο χρειάστηκε μέχρι να βρεθεί κάποιος να παρατηρήσει ή να σχολιάσει την εγκυρότητα του παρακάτω
ποστ . Ένα πρωί μετά την τακτική μου επίσκεψη σκέφτηκα ότι ίσως να έπρεπε να γίνει μια έρευνα πάνω στο θέμα αυτό. Και μετά λέω ποιος θα το έπαιρνε στα σοβαρά. Έγραψα λοιπόν την παραπάνω δημοσίευση εξ' ολοκλήρου από το μυαλό, με τραβηγμένα από τα μαλλιά ονόματα (Harshcrap, Poopshare) για να δω αν θα βρισκόταν κανεις να το σχολιάσει. Πέρα από 2 σοβαρά σχόλια στο blog μου, σήμερα ελλείψει ειδήσεων το είδα αναδημοσιευμένο κι αλλού! Γελάω ακόμη!

3 σχόλια:

Ioannis Skordopoutsoglou είπε...

πάντως εδώ που τα λέμε σίγουρα σηκώνει συζήτηση.Εμένα πάντως όντως με κρατάει παραπάνω.Ένα καιρό μου είχε γίνει τέτοια συνήθεια που επειδή έμενα παραπάνω αργούσα τον Θωρ στον παιδικό!Και σταμάτησα να το παίρνω. Πλέον το ρεγούλαρα...
(Μου είναι αδιανόητο ότι γράφω τέτοια πράγματα για το Νο 2)

PETROS είπε...

eipes 2 sovara sxolia de pisteuw to mh sovaro na tan to diko mou...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!11

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές